2016. február 1., hétfő

Babsaláta zellerrel




 Január végén elég a télböl, vágyakozunk egy kis tavaszi frissesség után, ilyenkor szoktam különbözö salátákat késziteni köretnek, persze a szezonális készletböl. Igy született ez a babsaláta ami ugyan télies, de mégis friss salátának elkészitve. Kb. 75 dkg megfözött fehérbab kell hozzá, citromlé, cukor,
só, metélö hagyma,1 fej lila hagyma, petrezselyem és egy jókora szelet megfözött zeller kockára vágva meg olaj. Ezekböl állitjuk össze a salátát és hagyjuk kicsit állni. Tettem még bele pár szem koktél paradicsomot is. 

Most rántott zeller csináltam hozzá és rántott gombát. A zellerröl megoszlanak
a vélenyek, sokan nem szeretik vagy nagyon szeretik. Mi az utóbbiakhoz tartozunk.  Kb. 1 cm szélesre felszeleteltem a zellert és sós citromos vizben pár percig föztem. Lecsepegtettem, majd a szokásos módon kirántottam.

Mondhatom, hogy nagyon finom volt igy együtt a babsaláta és a rántott zeller. 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése