2014. február 28., péntek

Tonhalas batáta





Gabojsza irta be ezt a receptet. Elraktároztam a fejemben és gondoltam alkalom adtán elkészitem. 
Ma lett ez az alkalom mert nagyon szép édes burgonyát kaptam. 

Igy készült nálam:
2 személynek két közepes batátát vettem, 2 kis doboz chilis tonhal konzervet. Görög joghurtot, és ujhagymát használtam. 
A krumplikat betettem egy kis tepsibe és meg akartam sütni 20 perc alatt, de nem sült meg ennyi idö alatt, igy kivettem kettévágtam bekentem kevés oliva olajjal és tovább sütöttem még 25 percet. Addigra megpuhult. 
Közben a tonhal konzervböl az olajat leöntöttem, összetörtem villával. A görög joghurtot füszeres tengeri sóval, friss petrezselyemmel, snidlinggel összekevertem, tettem még bele friss darált borsot. 
Az ujhagymát felkarikáztam és picit megsóztam. 

Amikor a puha batátát tényérra tettem, rátettem pár kanállal az összetört  halkonzerböl - ami chilis kicsit csipös volt, a füszeres joghurtból tettem rá és megszórtam a karikára vágott ujhagymával. 

Nagyon finom !! Madársalátával ettük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése