2013. június 10., hétfő

Kagylótészta hideg paradicsom sugoval




  • 60 dkg paradicsom /jó ha több szinüt várásolunk/
  • bors
  • kicsi cukor
  • pár csepp citromlé
  • 100 ml jófajta olivaolaj
  • 8 levél bazsalilom  + pár levélke a szervirozáshoz
  • 400 g kKagylótészta  (Conchiglioni
  • 1 gombóc mozarella kb.  (300g)
  •  
  •  Elkészitrés: a paradicsomokat megmosni apróbb kockára vágni és egy elömelegitett tálba tenni
  • /amiben majd tálaljuk / Sózzuk, borsózzuk, egy pici cukrot teszünk rá,  pár csepp citromlét és a bazsalikom leveleket.
  • Felöntjük az oliva olajjal és egy fakanállal kicsit elnyomkodjuk a paradicsomokat.
  • Közben megfözzük a tésztát és a kifött tésztát rögtön beletesszük a paradicsomos szószba.
  • Apróra vágjuk a mozarellát és rátesszük a szószos tésztára, bazsalikom levelekke ldiszitjük.

  • Ahogy én készitettem: Egy edénybe tettem vizet és hagytam forrni /majd elzártam alatta a tüzet., arra tettem a tálat amiben a paradicsomokat és a többi hozzávalót  raktam.  Igy a szósz langyos volt és
  • jól összeértek az izek. Nagyon finom gyors könnyü ebéd vagy vacsora.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése