2012. szeptember 30., vasárnap

Sütötök krémleves



Sütötök krémleves
Hozzávalók: 1 kisebb sütötök, 1 szál sárgarépa 2 közepes krumpli, 1 kis fej hagyma, 4-5 cm-es ingwer,
zöldségleves alap, kókusztej tetszés szerint  mokkáskanál curry.
A hagymát kevés olajon megfonnyasztani, hozzáadni a kockára vágott krumplit, sütötököt, sárgarépát, ingwert apróra vágni, kicsit együtt piritani, majd felönteni a zöldséglevessel és puhára fözni. Amikor puha egy keveset a zöldségekböl félre tettem a többit botmixerrel pürésitettem. Hozzáöntöttem a kókusztejet. izesitettem még sóval, és tettem bele egy  mokkáskanál  curryt,visszatettem a félretett zöldségeket, pár percig még lassan föztem.
Sonkát kockára vágtam és megpiritottam. Ezzel tálaltam. Nagyon finom selymes kellemes izü leves lett,
icipicit csipös a currytól de pont igy volt jó.