2012. július 19., csütörtök

Paprika ragu







 Sült paprika ragu

Tegnap kedves kolleganöm adott kóstolót az alábbi finomságból. Ma reggel gyorsan vettem paprikát és elkészitettem ezt a receptet.
Elöször is vettem 4 kg paprikát és a sütöben megsütöttem minden oldalán, majd nylon zacskóba tettem /blog olvasás közben találtam ezt a jó ötletet/ és megvártam amig langyosra kihül. Utána nagyon könnyen leszedtem a héját és egy szüröbe tettem a paprikákat lecsöpögtetni. Majd adagokba rakva mélyhütöbe került.
Ez a ragú igy készült:
Kb. 6-7 db sült paprikát csikokra vágtam, egy egyényben nagyon kevés oliva olajat tettem és a paprikát addig sütöttem, amig a saját leve elpárolgott, /kb. 10 perc/ utána megsóztam izlés szerint, beletettem egy gerezd zúzott foghagymát és kb. 3 evökanál jó sürü tejfölt. Az egészet összemelegitettem és kész is volt. Ezt az ételt lehet enni melegen kenyérrel, hidegen, lehet csak eyszerüen héjában fött krumplival enni föételként is.
Nem tulzok, ha azt mondom fantasztikus finom, olyan nem lehet abba hagyni  kategória.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése